Chlupatý hopan

Údolím řeky Doubravy 20.5.2012

img_2093_nahledNa volnou neděli jsme si naplánovali po delší době výlet. Trasu jsem vybírala podle turistického průvodce, trasa měla být středně náročná po turistické cestě z Chotěboře proti proudu řeky Doubravy a zpět po druhé straně břehu. Počasí bylo příjemné, sluníčko svítilo akorát, foukal teplý vítr, po dešti ani památky, tak jsme ráno vyrazili. Začátek cesty byl opravdu nenáročný, manžel, tak jako vždy, šlapal na kole a já s holkama šlapala po svých. Naše chlupatice uvítaly, že cesta vede podle vody a každých 10 metrů skákaly do řeky, aby se osvěžily. Ale po pár kilometrech se údolí začalo měnit na kaňon, cesta podle vody se změnila v cestičku plnou kamení. Kolo začalo překážet, už se na něm nedalo jet a bylo ještě hůř – čekali nás železné schody, tak jsme museli kolo poponášet.....Ale příroda byla čím dál krásnější, řeku Doubravu, která vytvářela řadu peřejí, lemovaly vysoké skály, radost se dívat… Cestu zpátky do Chotěboře jsme raději zvolili po cyklostezce – už jsme neměli síly na nošení kola. Domů jsme dorazili příjemně unavení a večer v posteli jsem stále ještě viděla ty krásné skály a divokou vodu… Všem tuto procházku doporučuji – ale pěšky, bez kola!

Zde kliknout:Údolím řeky Doubravy 20.5.2012

««« Předchozí text: Májové závody Pet centrum Praha 2012 Následující text: Sezemice 2.6.2012 »»»

Pondělí 21. 05. 2012, 21.39 | Téma: Procházky | 0 komentářů | Přečteno: 1692x

Komentáře k textu

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!

Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.

Chovatelská stanice Bearded collií

Beardedky

Menu

Štěňátka O chovatelské stanici O plemeni Naše smečka Fotoalbum Videa Odkazy Kontakt